Saturday.

Min dag har varit rolig och mysig. Vaknade vid åtta snåret... hmmmm, knäppt men i alla fall, var pigg som en lärka! haha. Laddade ner musik till mobilen, gick ner och åt en halv banana sedan joggade jag en runda. Eller jag gick för det mesta, den dumma förkylningen stoppar mig från att pusha mig själv :( Men kanske jogga 50 och gick 50. Sedan när jag kom tillbaka så duschade jag och sedan gjorde jag frukost! Åt a-fil med vindruvor och ett äpple sedan ett glas proviva och ett glas vatten, haha --känner mig lite nyttig..--

Innan vi åkte till kusinerna så tittade jag lite på Prison Break! Ganska länge sedan nu... Det börjar äntligen att bli spännande igen, hehe ;) Gjorde också SO saken. Kletade på lite mascara,
outfiten var : Svart linne- JC, T-shirt- Brothers&Sisters, Bralls- Vila.
Sedan drog vi iväg till kusinerna. Träffade nästan allihopa, förutom 2 st! Mysit värre. Kom hem vid nio, vi åt grillat och hade det supertrevligt. Körde lite systemlekar efter vi hade ätit efterrätt! Skitskoj :D Vi spelade wii, kollade på när de spelade ZELDA fick då även reda på att man är en gubbe som heter Linc(?) eller nåt och att ZELDA ÄR EN TJEJ (wtf?), kollade sedan på Hur man blir av med en kille på 10 dagar ganska bra film, åt godis och bara myste! Sedan drog vi hem och nu ska jag sova! En ganska lugn men lång dag väntar framför mig....!!


























/Cajsa

Kommentarer
Postat av: Yasmine

HAHAHAHA, wtf, jag och mamma prata om den idag! At vi skulle se deeeen :D

2011-02-19 @ 23:35:03
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0