Saknar Trysil.

Åh, jag vill bara dit igen! NU TACK, även om ni tycker att det låter så kallt och snöigt men bättre att åka skidor hela dagen och gå runt osminkad och ofräsch i långkallsingar! Haha, åh skulle ge sååååå mycket för att få åka dit snart igen!!

Men nu ska jag berätta vad som hänt istället. Men gör det lite snabbt bara pallar inte göra det så superduperlångt (som det förmodligen blir, ahja) I fredags så badade jag i Halmstad istället för att åka till Isaberg ( :'( ) I know, it suuucks. ahja. men sabs var ju där (anledningen varför jag åkte dit) det var kuligt! Åt på Max sen och åkte hem. Önskade att jag följde med te gula plåthuset ist! (Ge-Kås) GAHGAHGAH. Sov sen typ resten av dagen och åt lite godis och mamma lagade nudlar och wok, det bästa på hela dan.. MMMM, saknar viet så mycket!

Idag var jag på konfan, myysit värre hihi. Ganska trött men hade kul med sabs på sms och snacka lite med André också! :) Hihi, finfinnnttt. åh gud vilken söt dialekt de har, haha, ibland låter det så kul att jag håller på att bajsa ner mig-eh, nä inte riktigt men så kul- ahja, mysit att va där i alla fall. Har annars idag inte gjort så mycket.. myst med katterna, sovit, ätit JULMAT OMFG, tittat på Notting Hill (söt film) och lite på nån annan spännande barnfilm haha. Men nu ska jag sova, hoppas på fotbollsträning imorgon annars blir det stallet helt klart! Och så måstejag göra klart NO:n och skriva lite på Engelska grejjen, fast har ju måndag också men vill bara vila! :)

WIIHOOO, SÅG ATT NÄR MAN TAR EU-KÖRKORT SÅ GILLS DET FÖR TRAKTOR OCKSÅ, SÅ DÅ KAN JAG KÖRA PÅ EN BIGBIGBIGVÄÄÄG. Det är lite ballt. haha. okej, nu behöver jag sova om jag nt kollar lite på BATMAN- THE DARK KNIGHT, mest för att jokern är så grymt sexxiiig (eller för att Heath Ledger är grymt sexig...)



/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0