ONSDAG- sjukt.

Dagen = Jag är hungrig- ge mig mat jag dör-.

Skolan har varit okej, som vanligt antar jag. Eller, den har varit ganska kul!...
Schemat:
Matte(Delta)- För att den andra halvan av klassen skulle få cutta i fårmage idag (men inte vi... :( ) så vi var i Delta (extrahjälpen) med våran mattelärare och så jobbade vi matte. Gick grymt bra, kordinatsystem är mysit!
1h 10 min rast- Jag och sabs tittade klart på Year One, sjuk film- hahah

Bild- Lyssnade ju på film och så, har en skön grupp som består av mig, fitte, amanda, dejjan och ida (som är sjuk)!
Matte- är med rättare sagt vvärldensbästa mattegrupp! Fitte och André GR8, fast jobbade mest med yas för att jag hade jobbat i Delta medans de två pojkarna cuttade.
Mat- åååååååååååh, äntligen!
Engelska- Gjorde klart Describing Pictures eller gjorde det hemma men ja..
Svenska- Läste 1 kap ur Den Utvalde och sedan skrev vad vi tänkte sen SLUTADE VI!

Fick skjuts från Fegen- hem av mormor! sedan rensade jag katternas bajs- äckligt. Tittade liiiiiiite på TV sedan somnade jag med alla 3 små kiseungarna i soffan. hihi. Annars har jag ej gjort så mycket. Tittade nyss på NCIS (de gamla avsnitten) med pappa, mysit! Brodern mår inte bra så han somnade vid sju... ehhm. jag har även packat för imorgon, ska åka skridskor på idrotten, kuliiiigt! :) hahaha. men nu ska jag titta klart på 127Hours, den är bra, ledsam eller så ;p


James Francooooooooo.


ME, ME & ME

Yeeeey, glasögonen har äntligen hittat hem! igen....! :D JAG KAN SE.


När man ändå håller på att ta kort såå..


Dresscode:
2Linnen- JC
Kofta/Cardigan- Only
Jeans- G-Star
PLANSCH- MESSSSSSII  ♥

/Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0