LOVSPORT

Heeeeelo. Varför heter det sportlov, kan man inte kalla det för en ledig vecka, ledigaveckan? eller vad går sportlovet ut på? hmmm. jädrans kliring detdär..

Idag vaknade man av att flygvapnet (tror jag) flög skitlågt och skitsnabbt så det lät för jävligt utanför mitt fönster.. sååå man kan säga att jag "FLÖG" upp. Klockan var kanske nio, halv tio eller nåt sånt. Åt en fin frukost och sedan tittade jag på High School Musical. Gjorde sedan i ordning lunchen, eller satte soppan på spisen bara! Efter det diskade jag och tittade på High School Musical 2 eller jag tittade på lite mindre än hälften medan jag diskade och skalade 14 potatisar. Sedan gick jag ut till våran "potatis"källare och fyllde på potatis i våran "potatis"låda. Sedan har jag städat lite på mitt rum, plockade undan vid TV:n och sedan började jag baka brownies. Men de blev misslyckade enligt mig men både Östen och brorsan tycker de smakade gott! Medans jag baka brownies i ugnen på nedervåningen så satte jag igång att baka scones, de blev lyckade :D Men de fick gräddas i ugnen på övervåningen istället, så fick springa upp och ner där. Jädrans vad det ska vara krångligt att baka hela tin... haha. Har även gjort spanskan, damn jag är stolt :D wiiiiho. haha. Fick värsta rackabajsansnäsblod, syndafloden eller nåt, skitläskigt :s men nu ska jag kolla klart på filmen och sedan blir det mat :)


/Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0