Leonardo DiCaprio

Duschade innan som sagt och kom då att tänka på Shutter Island som jag kollade på igår... Och att Leonardo spelar i så konstiga filmer, eller dem filmer som jag sett 2010 och 2011... helt jädrans wierd.. Men Leonardo är en gyyym skådespelare!

What's Eating Gilbert Grape? - en film som jadu, kanske såg den 2009 men i alla fall... den var väl braaaaaa.... men konstig.


Romeo+Juliet - Konstig film, kärlek vid första ögonkastet, hej jag kan dö för dig, vi har träffats... hmmmmmm 2 gånger?


The Departed- jaha, DEN SOM GJORDE DEN FILMEN MÅSTE VART HELT SJUK I HUVET.

Revolutionary Road- den var ganska okej, konstigt, vääldigt konstigt slut..

Shutter Island- helt förvirrande......... Ena stunden tror man att man fattar men sen inser att man är helt lost.

Inception- Bra, spännande och man fattade i slutet (eller inteeeeee) men man fattade ej i typ mitten av filmen ibland..

OKEJ, NÄSTAN ALLA FILMER VAR KOMPLICERADE, KONSTIGA OCH FÖRVIRRANDE...

Och så slänger jag in en bild på Dolph Lundgren, hahahah. Klicka.

Kommentarer
Postat av: BianCA :D

Revolutionary road är inte konstig :o dem andra är la lite wieeerdiga, ;p

2011-02-26 @ 14:45:08
URL: http://:d.dD:d.
Postat av: Nilslive

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-11-28 @ 07:09:50
URL: http://nilslive.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0