Konfan.

Hejsvejs. Lördag idag, sjukt gött.

Idag när jag vaknade hade bajsont i mina ben. Trodde att jag skulle dö. Men nej, mamma tvingade ändå upp mig till konfan, jovisst det blev kul ändå, haha precis som vanligt då helt enkelt. Haha.
Tiden gick asssnabbt och ja, var hemma vid kvart över tre kanske ;) Har skrivit klart SO:n och skickat den till SO-BENGT. Och kikat runt på FB, bloggar mm.

Snart drar det ihop sig till konfirmationsdagen, eller okej det är hmmmmm om exakt 14 veckor är det dax! Fyfasen asså. Haha, skor & klänning måste fixas, vilka som kommer efter konfirmationen i kyrkan och ja sådant grejs, men ändå. Tiden rusar bara förbi, haha. Fucking Crazy. Jaha.
Men palla blogga mera. Imorgon blir det fotbollsträning, längtar ihjäl mig, dör snart haha. fyfan vad jag saknat fotbollen. bajsbajs assssssså. ehhehehehehe. men ska titta på film lite nu, äta chipsen som stått framme i en vecka (jag är äcklig, i know. But that's just me. fyfan) Sen blirre kvällsmat och sooooooovai min egna säng en hel natt. MMMMMMM- Kärlek.

/cajsibajsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0