Ändringar

NU SKA DET ÄNDRAS OCH INNAN ÄNDRADES DET.

Weeell. Först så måste jag ha en nu header (är redan trött på den) så hade också tänkt att ändra design... blev fett sugen när jag såg evs snygga nya + det var sååå länge sedan jag pysslade med det själv!
Ingen Isaberg imorgon :( Hoppas att det blir nästa vecka, vi får väl se då! :) Men istället blir det Sannarpsbadet och det ska bli mysit! Kommer träffa sabs där såå, och hennes bröder och kusiner så det blir väl lek med dem i guess!

Anna-Maria och Johanna var här innan idag, sinnessjukt trevligt! Pratade mest och åt massor! Fick även mycket fina ljus av Johanna :D Men nu ska jag dra täcket över mig och somna så jag är pigg imorgon.. ;)


/Cajsa

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Svar: jag vet, det SUGER. drf jag måste se det. moahahaha. Nej, men jag sov ist, de va nt kul och kolla. haha :D

2011-02-26 @ 12:46:14
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0