Alla hjärtans dag och jag raggar praoo.

Dagen har vart helk okej. Det har gått ganska snabbt faktiskt! Kan dra schemat..

Mentortid: Pratade om prao, vilka veckor det var osv.
Spanska: Pratade om perfekt etc. Sedan så var vi inne på en spanska sida samtidigt som jag och Ida letade efter heta bilder på Dave Grohl.
Hemkunskap: Bakade pannkakor med Amanda, fett mysit! Slutade 40 min innan vi egetligen skulle så...BOORING. Så jag och Amanda väntade på Joel&Alex sedan snackade vi lite allmänt helt själva i uppehållsrummet, mysit värre!

Jag gick sedan till matsalen och satte mig med Ida och Yasse och väntade på dem, sedan drog vi ill ICA och köpte oss lite godis (!), en BIG Fanta Tropical (Delade på), chokladmuffin, choklad (delade på), en Ben&Jerry´s (delade på) och ja det var det ;d Tittade på Romeo och Juliet med: Amanda, Adam, Alida, Evelina, Ida, Sabina, Seth & Yasmine. Den filmen är helk okej, bäst i slutet ofc men ahja. Bättre att se den själft i alla fall!  Sen hade man SO, tittade på nån kort film om slavar och sedan hade vi "Nutidsfrågor", helt okej, önskar ändå att vi slutat 2...!



Sedan drog jag ner med Sabina och letade efter praoplatser! Först gick vi till ICA, men Dan kom inte hem fören imorgon. På MQ visste hon ej om det skulle bli mycket att göra eller inte. På Sko Kanonen var chefen på semester och var inte tillbaka fören på Måndag och på Thai Resturangen verkade det väldigt lovande! Tjejen som var chef där visste inte om de skulle ta in några som skulle praoa eftersom de var väldigt nya i Ullared, fast de hade  haft praoplatser i sina andra resturanger i Sveriga och så, men hon skulle höra av sig! :) En liten läskig sak eller ja, att de som lagar maten bara kan kinesiska. hehe, jaa- om jag får praoplatsen så lär det väl bli en ny erfarenhet!
Fikade även på Nimo, fett mysit. Tog en Cappuccino (?) och en loka, muuumsit värre.



Har nyss ätit här hemma, inte så speciellt hungrig.. Men jaja, fick i mig nåt i alla fall! Men nu ska jag packa inför idrotten imorgon och sedan titta på film :)

/Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0