Träning.



Skoldagen har varit riktigt soft! Började med NO, det gick faktiskt riktigt fint och dessutom har jag en grym
"no-partner", Amanda, så det är riktigt awesome :) Vi hade halvklass hela förmiddagen så efter NOn hade vi Musik, pretty awesome :) Ska ta och lära mig att spela gitarr, nufan, haha. Hade sedan Hemkunskap, fast kollade bara på en film, den var väl okej antar jag, inte den bästa jag sett men ändå inte sämsta heller.



Fick asgod lunch idag, fiskpinnar med kall sås och potatis, snacka och mums, åh vad jag dog. Hade sedan bara Spanska kvar, ganska chill, det var gött! När jag kom hem så minns jag inte vad jag gjorde, tror att jag somnade en stund, har i alla fall varit på träning och det var kulkulkul, ganska många så det är redit gott, fast var nog ganska sleten när jag kom hem för slog huvudet i en dörrlist (?), det gjorde skitont..

Har kollat på NCIS, ätit frukt och nu ska jag ta och sova så jag orkar med morgondagen, idrott på eftermiddagen sen ska jag och Baltazar dra oss till ett minigym och bara ha det chill på en griiiiiill ;) LATER.


What would you think about yellow fields and a horizon that never ends?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0