Torsdag och Fredag.

Igår hände det väl inte så mycket antar jag. Eller jo, Torven följde med mig hem, vi pysslade med bild-uppgiften som aldrig blir klar, det känns så i alla fall. Sedan drog vi på träning, ganska misslyckad eller jo, lite. Svinavarmt i alla fall, började sen lipa, hahahaha, för att jag var så trött och nej det berodde inte bara på att jag sprungit helt loco-crazy utan för att jag stressar alldeles för mycket. But i´m okay now!

Idag så var 4 killar i våran klass någonstans och campa, så det var jävligt lugnt idag, faktiskt riktigt gött! Käka inne på Gekan med Ida och Evelina, mys, sedan så hade vi den sista lektionen på 2 långa h.. När jag kom hem skummade jag igenom "Hur många lingon finns det i världen?" och lite mindre än halva "Pirates of The Caribbean 4", sen somnade jag bums i några h, tills maten var klar. Käkat, kollat på lite film hit och dit, käkat lite godis och ja bara chillat, orkade inte dra mig till Fanny ikväll, bäst att stanna hemma efter gårdagens händelse, men nu måste jag sova om jag ska orka spela i morgon. Jag vill inte vara på startelvan i morgon. Så hoppas jag slipper, ärligt talat så är det verkligen inte min högsta önskan just nu.

LATER

Text skriven av : http://juwhan.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0