ShallaBallaAlla.

Kvällen träning var bästbästbäst. Vi var väl runt 9st, WHOHOOOOOO, FUCKINGGREAT. Använde oss av PAL eller avd det kallas, det var kul, för man träffade några gånger och det känns så uunderbaart! Spelade match den sista halvtimman och det gick bra, I guess och kul var det, mycket kul faktiskt :)

På hemvägen åkte vi till biblioteket som inte var öppet, fick sedan köra tillbaka till planen för jag glömde min mobil, haha, ganska fail. När jag kom hem så käkade jag, ris och kasler, mumma, sedan så kollade jag lite Allsång på Skansen fast inte speciellt länge och efter det satte jag igång en maskin tvätt och tvättade min jobb-klänning. Har även hängt upp alla kläder på vinden så i morgon återstår BARA strykningen, jaja, bra musik och mat i magen gör allt!

Idag känner jag mig faktiskt riktigt duktig, haha. För jag har:
• Varit ute och gått- länge
• Diskat
• Tvättat - för hand och maskin, samt sorterat tätt (pretty awesome, huh?)
• Hängt upp tvätt

Och i morgon så borde jag verkligen, snarare måtse:
• Stryka
• Ut och gå
• Städa rummet
• Vattna blommorna i mitt rum
• Byta lakan
• RINGA MAMMA- för jag kanske ska chillagorilla med Baltazar!

Men nu måste jag sova! Ha en Gö natt önskar en riktigt riktigt glad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0