SCHOLA

Idag så har man varit i skolan, ganska lugnt fast det kändes som om vi gick till kl.15 i slutet av dagen! Träffade nya klasskamraten, Simon, jag har väl inte mycket att säga om honom eftersom vi bara träffats/snackat en gång, i matsalen! Men har var väldigt trevlig och snäll, inte speciellt blyg heller så, ja det var riktigt gött :D

Schemat såg ut såhär:
• Slöjd- valde syslöjd och började att sticka på en(rund)stickad halssjal, ganska misslyckat men ändå, valde turkost så det ska matcha mina termobyxor i vinter!

• NO- Gick igenom frågor eller vad man ska säga. • Engelska- Fick nya böcker och sådan skit, skrev någon slags lapp med frågor på också.  

• LUNCH - Det bästa på hela dagen, fastän jag ätit gröt till frukost och ca 3st mackor några timmar innan lunch. Hemma till fikat så fick jag ner en mannafrutti också :D MUMS.

•Matte- Jobbade med mysiga Baltazar. Bild- Jobbade med Yas och Simon om arkitektur :)

När jag kom hem var jag bara tvungen att kolla på Justin Bieber, Beiber?- Never Say Never, HAHAHAH jag dog. Kollade även lite på It’s a Boy Girl Thing med kisen Ester brevid mig, mys! Sedan drog jag på träning som var AWESOME, när jag kom hem duschade jag, gjorde en underbart god guacamole och  värmde mjölk med nejlikor (som inte smakade gott) bara för min hals. Så nu ska jag sova och så får vi väl se vad som händer i morgon. 

LATER

LOL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0