Rix Fm Festival & The Tall Ships Races

Dagen har varit riktigt fin, bra väder, hela familjen och Halmstad, dock så tyckte jag att Rix Fm Festival var riktigt dåligt, menar det verkligen, trodde jag skulle spy och bajsa på mig samtidigt - så dåligt. Kanske berodde det på att jag inte gillar de artister som var där, jag tycker att årets värdar var askassa, inte riktigt min musikstil heller för den delen. Fast det var ändå mysigt att vara där med familjen, gå runt och kolla på de båtar som kommit in i hamnen, man blev besviken eftersom de flesta blivit försenade pga att vinden blåste åt fel håll eller nått, haha, fast fick kollat på en jättestor, ganska awesome. Har i alla fall hittat nya fotbollsskor vilket är fantastiskt bra, även ett armbågsskydd som jag ska ha på knäet så hoppas det ej gör lika ont att spela på söndag :)
Åt inne på Max ikväll, gottgottgott, fast tror inte snabbmat är min grej längre, inte efter sommarjobbat på restaurangen! Men nu ska jag kolla ett True Blood avsnitt, sen ska jag sova för jag jobbar i morgon ;)

/LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0