ONSDAG.

Allt känns väldigt bra, just nu, idag. Har haft en okej-dag i skolan, ganska kul då :) Höll på att spy idag, både i morse och på lunchen, jag vetefasen vad som händer, krymper min magsäck eller? :( Efter skolan så följde jag, cec och fany med baltazar hem, stack sedan och gymmade på ett mini-gym (?) eller något liknande, inte för at det kanske blev så mycket gjort men mysigt hade vi i alla fall :) Men nu ska jag packa upp idrottsväskan och plocka i ordning på mitt rum, sedan får jag väl ta och läsa min kassa bok så jag kan börja på Vargbröder del 5 ;)

LATER

http://carolinakaarlsson.blogg.se/images/2010/rcker-det-om-jag-lskar-dig_76217833.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0