NICE PANTS DUDE!

Dagen har varit nice, i alla fall i skolan, för direkt när man kommer hem suger livet. YEYE. Började med
• Språk - Träffade nya läraren, soft annars då vi kollade på 1 1/5 pogram av någon spanskadokumentär.

• Engelska - där vi hade speed dating, haha sjukt kul, tyckte jag eftersom jag fjantade mest runt.
T.ex som "Hi, I´m soooo horny right now" eller "Hello, my name is Cajsa and I´m a lesbian", fast den bästa jag kom på var nog när jag satte mig ner och lufade mig över halva bordet och nästan skrek med vidöppna ögon "MY MOM SAYS THAT I CAN'T TALK TO STRANGERS", sjukt.

• Svenska - Snackade om någon tävling/webb-blogg, något konstigt och lånade fler böcker :)

• Lunch- Inte så god mat :( Det gör mig ju fett ledsen :(

• 2h lång SO- fast det var rätt okej, vi snackade först några minuter terrorism och sedan fick vi rast i 30 min ungefär, lite längre kanske? Letade sedan på olika förklaringar till olika ord, så det var soft! ;)

har nu kommit hem från världens roligaste busstur då jag satt och snackade a lot med Dejon, har ön för go han ;) haha. Men nu ska jag ta och läsa lite och bara ta det lugnt!
LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0