Halvlek-Liseberg-Kalas

Min helg + sömn och mat då :) Upp halv tio och stack till ätran till samlingen kvart i 11. Matchen startade 12 och jag hade min favoritposition, vänster ytter-back, fantastic! Dock så kunde jag bara vara med första halvlek vilket var väldigt keligt :( Duschade och sen mötte vi upp kusiner och så delade vi upp oss så vi fick plats i bilarna, mot Göteborg åkte vi och sedan vidare till Liseberg. Det var kul, jag var väl en aning för trött och så var det väldigt mycket folk, stog i kö till Baler i ca 1h, så det var keligt, fast fick träffat alla mina kusiner och kusinbarn så det var kul, kusinen Annan fyllde år så vi grattade henne också, hon hade inte varit på Liseberg på typ, 5-7 år eller nått :o Har även sett äckligt många förjävligt snygga killar, höll nästan på att svimma för herrejävlar vad sexiga. DOG SÅ HELVETES MYCKET.

Idag så har jag sovit och sedan på kvällen var vi hos Julia på födelsedagskalas! Mys och trevligt :) Snackat mest och bara haft det trevligt, ätit och ja lite sådant :) Men nu ska jag sova, upp i morgon och duscha, det behövs! Och så har vi skolfoto- blää, måndag, då när man vill vara som äckligast. Jaja.

LATER.



Text: http://juwhan.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0