GAYGAYGAY.

Livet är en fest, när man inte jobbar. I måndags till idag (Osdag) så har jag varit ledig, ganska awesome, mycket faktiskt. Tog det lugnt i måndags, var med kusinerna på tisdagen, badade på badet fast solen gick i moln och det börja regna, sate vad kallt det var, så vi badade inte speciellt länge.. Sedan följde de med hem, eller jag och brorsan blev skjutsade på moped, i min jumpsuit när det regnade, mys (sarkasm). Vi spelade kort, skitgubbe och casina, fast mest skitgubbe och jag vann 1 gång, wooohh! "Skriver historia". Sedan åt vi och så var jag tvungen att dra på träning, kändes en aning taskigt att bara sticka men det var ju höstens första träning :D Det var awesome, kände mig inte alls i hemsk form, tur det!

Idag så cyklade jag i ilande fart 4km till bussen, trodde jag skulle dö (önskade nästan det), men nej, jag hann. Träffade Sabs på bussen, det är ju alltid mys, hon skulle provjobba, galet bra för den tjejen :D Träffade sedan Fanny L på bussbytet till Fbg (Sabs provjobbade i Ullared) så vi snackade tills vi kom till Köinge där både min och hennes kåmiz steg på. Och det är där hon kommer i sitt långa solblekta hår med en fet utväxt. Kan ni gissa vem hon är? Ida såklart, den lilla fulingen. Nä skoja bara, fast det var ju Ida som kom ;) hehe.

Vi gick till Ica, köpte lite sallad, mumma säger jag bara och lite andra saker! Gick från Ica, över slottsbron, ända till Skrea strand, långt, varmt och svettigt men go motion :) Badade lite, snackade massa och bara hade det gött, solen sken asmycket och så hade man en riktigt fin kåmpizz med sig, en myycket bra dag måste jag säga. Träffade även en klassakompis som jag ej sett sen 6an, så det var ruuligt :) Men nu ska jag sova, i morgon blir det Rix FM Festival och kolla på skepp/båtar, fast ser mer fram emot båtarna, annars blir det jobb, HOPPAS INTE- för jag behöver veeerkligen ett par nya fotbollsskor! GAH.

LATER

Kollade på Amazing Grace, hittade den roligaste meningen i den filmen på dirren när jag såg den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0