Fotboll, fotboll, fotboll överallt, hoppas att det aldrig nånsin mera blir kallt!

Jag älskar fotboll, ja så är det, underbart, sant och fantastiskt. Vi var 17st på träningen, INTE DÅLIGT, så det var verkligen superkul och jag har verkligen fått till det med skotten så nu är det faktiskt mycket mer tryck i självaste skottet, så jag tackar Gud för att jag hittade ett par underbara fotbollskor som varken gett min skoskav eller andra svårigheter!



• Långa naglar, usch fy!
• Sönderfärgat hår- det ser bara olyckligt ut.
• Människor som är blyga för att de inte tror att de räcker till!- Jag hatar verkligen att människor kan tänka så hemskt om sig själv!



• Fotboll
• Värme- kom nyss på hur underbart det är!
• Mellan egoistiska människor!- Ibland är det faktiskt gött när en person tar åt sig lite, för man misslyckas inte alltid med allt och då är det dags att berömma sig själv lite, så ta för er lite för fasen!

LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0