Ett punkt ett


Text tagen från: http://juwhan.blogg.se/

 

 

Skoldagen har varit soft, även fast jag försov mig, så ikväll ska jag lägga mig tidigare ;)  haha. Började med lite mentortid, ganska drygt denna gången men jaja så kan det väl vara ibland. NO efter det, och själv tycker jag inte att den var så hemskt lång som Evelina och Ida sa, haha, men det är väl antagligen eftersom jag är ett litet NO-freak! Yeye. Hade sedan matte, som för övrigt gick bajset i rumpan, allt bara cepa, lol. Sedan läsning, fast den mesta tiden spenderades i biblioteket och sedan med en massa tjöt med några goa tjejer :) Efter det så kom den efterlängtade matrasten och sen drog vi oss mot idrottshallen där vi softade stenhårt tills lektionen drog igång. Myycket kul med idrott igen- love it, punkt

 

Idag har jag annars gjort, igenting, städat igen och gjort i ordning väskan till i morgon men annars, inget. Så ja, nu ska jag sova, LATER.

 

Snagg, snagg, snagg på den det passar och muskler, muskler, muskler på alla- det är nog det sexigaste jag vet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0