Dö.- Inlägget låter värre än vad det är, promise.

Mina blommor/växter mår nog lika bra som jag själv gör just idag. Det är ju bättre på jobbet än hemma och det är till och med Fredag vilket innebär godis, men ändå, jag orkar inte godis, är så helvetes trött på det så att det knappt är sant.

Jobbat mellan 10-17, gick upp 6, fixade i ordning frukosten, strök klänningen, packade ner det jag behövde, sov 20 min när jag var klar och sedan drog jag och papi till ätran ca 8:10. Min morgon sög, då jag även var tvungen att vänta i Ullared 1h innan jag kan börja jobba, men det var kul att jobba för man har så roliga jobbarkompisar! Sen när man slutar missar man såklart bussen, kul, så jävla kul, men då är det tur att man jobbar på en restaurang så jag fikade lite och tog 18 bussen hem. Så har käkat hemma nu, ska fixa en sak åt brodern min för han kan ju såklart inte göra det, blablabla, och internet går segare än ett tidtagarur utan batteri. KUL. Ska packa inför match i morgon, samling HALV NIO, ännu roligare, sedan ska jag till cec där sab är, kul och ja mitt liv är så jävla kul. Kan inte åka till sköneva fören på Söndag för det går en jävla Liverpool match som man absolut inte kan spela in så det ska vi göra klockan fucking 10 på söndagen( kommer inte att träffa Monika på sköneva för hon ska dit på Lördagen), efter att jag sovit hos cece- ja och det kommer ju fan va så äckligt kul, då är man ju lagon pigg också. Sedan på måndagen ska jag på möte (jobbet) kl.09, sedan får jag väl dra till falkenberg för att köpa en ny lins, så jävlafukinggreat. Och på Tisdag börjar skolan, fast så här mycket orkar jag faktiskt just nu på en skala 1-10, 3.21465 av 10, det är fan inte mycket någonstans.

Nej, jag mår faktiskt inte alls bra. Jag är trött, arg och grymt besviken på mig själv och jag orkar inte tröstäta för då kommer jag säkert att bli fet om någon vecka.

UPPDATERING: Nej nu ska jag ta och gå ner ändå och äta, man blir ju hungrig när man är arg.

LATER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0