BALTAZAR.

Idag har en av mina favoriter chillat hemma med mig. Skulle in till stan, fast jag glömde cykla till bussen så som tur var skickade hon ett sms och frågade om bussen åkt ännu, fast då satt jag inne på mitt rum och svor.. I alla fall så kom hon på eftermiddagen, mitt i min lunch.

Åt samma sak till frukost som till lunch, pallade inget annat, ris och kasler, MUMS, så sjukt gött. Haha. I alla fall så kollade vi på 1 true Blood avsnitt, bakade sedan chokladsufflé som blev riktigt lyckade och smakade även gott :) Annars har vi spelat kort, som var awesome, snacka om att vi skrattade mycket! Sedan drog hon hem runt 18 tiden, sedan dess har jag käkat, rensat lingon med mamma och pratat lite, fikat och kollat på The Book of Eli- ganska bra, intressant/spännande. Men nu ska jag sova, ska följa med pappa och hämta tårta till mamma som fyller år i morgon, ska även äta med farmor och morbror på dagen för på kvällen ska jag träna :)

LATER

Som det kan gå när man glömmer att radera bilder. Och nej, du ser supersnygg ut Baltazar- antagligen för det är mina glasses! hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0