Waiting for the day to end and wishing that tomorrow never comes.

Fyfasen vad min vattenflaska gör mig lycklig, min nya ögonsten eller nåt..!

Spelade fotboll med bror min ikväll, myyckket roligt. Han säger alltid att jag är konstig :( JAG ÄR INTE KONSTIG, inte så konstig i alla fall, kanske en aning men vem är inte det ???? ;O;O;O;O
Grillade korv och satt ute och keka, spelade lite mer fotboll och sedan gick vi in. Kollade fajjan medan brorsan duschade, en tjej som heter Mikaela började chatta med mig, det var om Damlaget.

Så ikväll bestämde jag mig, nu ska jag börja i damlaget och stanna där, sedan får vi se vad som händer, känner mig otroligt otränad.. :(

Men nu ka jag sova, imorrn hoppas jag blir riktigt bra!

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0