Toparrrrrrrrrrrrrrrrrr

Red efter fikat, Topar krånglade så jäkla mycket men blev så förbannad och var verkligen inte på humörför att bråka så efter ett tag så fick jag bestämma. Puh, trodde jag skulle dö av arghet, kokade som vatten i  555556789090009888889956 miljader c°. Ja, som det kan gå.

Han var riktigt go och snäll då, han skenade inte eller nånting! Så vi började med att gå in i skogen, ja IN I SKOGEN för han krånglade, sedan strosade vi runt lite där, visste inte vart jag var någonstans så tillslut hittade vi en väg, kom sedan till en plats där jag kännde igen mig :) Vi har skrittat, a lot, travat,har galopperat,  red lite ökad tempo tölt och mycket I kort tempo tölt. Så när jag kom till stallet igen så droppade det svett från han, myysigt....! Och när vi skrittade hemåt (på långa tyglar såklart ;) ) så tänkte jag hoppat av och lett honom för han gick i slowmotion.. men nej, han fick behålla mig på ryggen i alla fall, haha, taskig som jag är! ;(

Kom hem, duschade och åt sedan mat! Har pratat med Sabs nu i ca 40 minuter, haha jäkla mysig tjej :) Ska snart gå ner, göra lite fika till mig själv och prata med mamma och pappa. Sedan ska jag ringa yas och kolla på nån film kanske ;)

Hörs, KYSS

Jag är så töntig!


GANGSTER!



Kommentarer
Postat av: bajskorven you know

vacker apa man känner, grrrrrrr :E

2011-04-20 @ 22:42:57
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0