TODAY IT'S SATURDAY

Sovit halva dagen, till 11 ungefär, göööt säger jag :) Fick sedan fint besök av Ester och Hedda som är så himla mysiga! Åt lunch, städade mitt rum och dammsugade hela övervåningen, bytade sänglakan och så har mammi putsat bl.a mina fönster! Så det är jäkligt rent inne i rummet nu, skitgött säger jag bara, haha.

Har joggat ca 5 km idag också, tog ca 30-40 min men jag gick en del eftersom mina fötter gjorde ont eller så fick jag kramp, jajaaaa. haha. Strechade sedan i 15 min när jag kom tillbaka, jäkla gött, jogga är verkligen inte min grej men, damn vad skönt det är efterråt ;) Nu ska jag nog ta mig en dusch, ikväll blir det mys och godis, ska även kolla på The Princess Diaries 2 hade jag tänkt :)

CYA


Fräsh jag är !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0