tisdag och dåligt väder.

Allt hade blivit ännu bättre om det hade varit sol som igår! Jag borde verkligen göra SO-läxan (om praoen) men jag pallar inte! Gick upp 6, åkte hemifrån runt sju, sover på mammas jobb och sminkar mig till kl. 8 och sen vid 10 över 8 så går jag till busskuren, strosar runt i ca 1h sen börjar jag kl. 10... kelig morgon :( Men det har varit toppen att "jobba" idag. Mycket roligare än igår för att idag kom det saker från lagret såå det var roligt att plocka fram, så jag klagar absolut inte ;) En tjej som jag kommer att "jobba" med som heter Emelie är verkligen supermysig, så jag ser verkligen fram emot att vara på Sport Factory hela veckan ut :) Fick sluta 17 idag (som igår) för det fanns inget mer att göra, eller jo visst fanns det men inget superduper viktigt utan det ska göras i morgon när det kommer fler galgar ;) Nåt som är kul (tycker jag) är att sätta prislappar, haha..

Har duschat, kollat på NCIS med pappa och ätit! Mycket mysigt kan man säga, var också inne på Gekan en sväng när jag strosade runt. Hittade denna lillalilla söta högtalaren som många lärare har, den heter Hamburger MiniSpeaker, HAHAHAHAHA, sööööööt. Har även kollat på tyglar eftersom sabs rider i mina favoosar, men hitta inga :( så ska kolla i morgon på hestaffären ;d går alltid en runda också juu :) jobbigt att vara på samma ställe så länge ;)


cya!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad för läxa? :O

2011-04-05 @ 22:09:52
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0