The choice that changed my life.

Jag gillar starkt kyrkan/kyrkogården, det är så fridfullt,lugnt och en plats där man bara kan, mmmmmmmmmmmmmmm, segla iväg. Man på något sätt, glömmer beskymmer och alla tankar "hur ska jag hinna med det? Varför gjorde hon det? Hur kan han? ", pofff, allt är bara gone. En plats där tiden inte spelar någon roll, det är också väldigt mysigt på kyrkogårdar tycker jag, hihi :) Funderar på att cykla till min kära morfar en dag, ca 4-5 km ligger han från vårat hem, jag har aldrig riktigt hälsat på honom sedan han dog, klarar liksom inte av det när mamma, mormor eller någon är med så tänkte ta en sväng dit själv, snacka litee, hehe :) Eller så, han stog ju så nära kära lille morfadern min! Men nog om det, var som sagt i kyrkan innan, det var mysigt :) Matilda Schough sjöng och spelade tvärflöjt och Eva Jansson spelade piano, det var riktigt fint och så var det en väldigt kort (kändes det som) gudstjänst eftersom långfredagen är en sörje- och vilodag, faaaaaast jag spelade ju fotboll...... AJDÅ.

Åt ägg, sill och paj när vi kom hem, jag, mamma och pappa alltså eftersom brorsan stannat hemma! Mysigt värre :) Kollade på Luftslottet som Sprängdes och käka lite godis med hela familjen och våra små kisemisar hoppade omkring och kelade lite då och då också! Men nu ska jag nana, i morgon ska det klyvas ved och en riktigt lång dusch, sedan ska jag till Sabs och äta, later blirdet fest :) Men update tomorrow om jag hinner såklart, KYSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0