sunday bloody sunday, små negrar i sanden... LALALA

Små Negrar i Sanden, kuul liv. HAHAHA ASKUL.

Väcktes vid åtta men gick inte upp fören en halvtimma hade gått, vi skulle nämligen klyva ved med pappas systrar och några kusiner! Tur att det är så underbart väder, det gick ganska snabbt och det är grymt kul när man gör det med folk som man inte träffat på typ, 555555500098 år :D Fast jag hjälpte mest till i köket, farmor lagade frukost, lunch och fika/efterrätt så hon behövde lite hjälp fast när det inte fanns så mycket att göra var jag också ute, såå nu är jag ganska trött kan man väl säga..

Dagen har gått väldigt snabbt så nu ska jag vila lite med Hedda som ligger i sängen och värmer mitt ena ben den lilla gossi ;)

Okej Yas, vi fattar OK?!


Min statestik på bloggen har dampat lite?... Hahahaaaaaaa, det är väl den 10 idag? hmm.


Frodo ska ta sin blogg och gå till fotbollsplan, okej fattar ni?
http://www.youtube.com/watch?v=dTznBnjLKWQ&feature=related KLICKA PÅ LÄNKEN, den äger.

Kommentarer
Postat av: yasmine

Ta sin blogg?HAAHA

Jag tryckte bara en gång, de måste ha dampaT!

2011-04-11 @ 06:12:43
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0