SUN SUN SUN SUN

Dagen har varit seeg men heelt okkk. Träffade Ida och Bianca, de är på prao så de kom och åt i skolan idag! På rasterna har vi suttit ute och steeekt (Korv bl.a), lektionerna har också varit ganska bra, hihihi. Jaa, så det mesta har varit bra :)

Tanken var att jag skulle ut och jogga idag, men det kommer inte hända idag, så MÅSTE göra det på Fredag! Jag har faktiskt anlidningar också, haha. 1. Nya bilen är klar så vi ska in till stan, JAG MÅSTE fixa min glasögon. 2. Vi kan inte elda i pannan eftersom vi renoverar tak/skorstenen så det kommer i så fall ryka in. Vem vill duscha i kalla vatten?? ;o

Såå, har chillat med min lillebroothhaaa. Tagit lite pics så här kommer outfit och randompics! ENJOY!
NEJ, jag är inte "fjoooooooooooooorrrtttiiwwwwzzzzzz", faktiskt så är jag en INDIAN KRIGARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Respekt.

Jeans/Kortkortbralls- Ärvda och omsydda/gjorde de korta by myself!


Cute-Smell


¡¡¡The Crazy Sister and Brother!!!


Jorrå, det är inte bara jag som är lite strange! Det har jag ärvt av honom.... hehehehhehe.
/Cajsa

Kommentarer
Postat av: IDAOOW

Men hallå. DU kan la inte ärva det av honom när DU är äldre än han?.. eller är jag helt ute och cyklar?

2011-04-27 @ 18:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0