PÅSKLOV

TWO FUCKING WEEKS. Ja, så länge har jag praoat... Trodde mina fötter hade vant sig vid att stå upp jättelänge varenda dag, men ack nej de har de verkligen inte gjort kan jag säga er!.. .. ..

Båda veckorna har varit mycket intressanta och väldigt roliga, valde två olika ställen och på båda har det gått väldigt bra och det har varit superkul :) Tog mig tiden att blogga lite grann nu då, fast har inte så mycket att säga, tror jag.

Igår efter praoen så tränade vi på passionsdramat vi ska visa i kyrkan på Söndag, det kommer nog att bli superb! Det var i alla fall kul att genrepa, fast de som var i min ålder var 3st killar och vi ”spelade” ej på samma ställe utan jag var med de vuxna, men det var roligt ändå hehehehehhe ;)

Idag åt också min fam. och jag där jag praoat! fast var vääääldigt mätt redan, he-he. CPMÄTT, ärligt!!!! Nu ska jag gå ner, kolla NCIS och så ska jag keka godis. Sen blire en god natts sömn och i morgon är detkonfirmationsträff, again. Men det blir säkert mycket trevligt, like always!

På lovet ska jag plasta in några tänder, kanske vara med yas, Dejjan å André. Rida med sabs, och hoppas på att träffa idapida nån dag, kanske käka B&J´s? Är också "inhoppare" på restaurangen! :D

CYA

KYSS KYSS KYSS

Kommentarer
Postat av: yasmine

Ååååh, menar du att du, jag dejjan och andré ska av tsm eller separat? ;)

Dejjan och jag prata nämligen om de någon gång ;O

kletar bajs i fejjan på dig

2011-04-16 @ 08:15:01
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0