OKEY.

Igår blev iiiinte riktigt som jag tänkt mig, sov halva dagen, klyvde inte ved utan solade hela eftermiddagen och läste i en bok i det finfina vädret. Jäklar vad snabbt man blir solbränd, var ute i max 3h (okeey, ganska länge.. ) :o Tog en dusch, satte på mig en vanlig klänning baraoch tights, eftersom jag orkade inte ta något komplicerat, haha. Slängde på mig lite smink och sen åkta jag till Sabs, där bjöds det på macka, kräftor, räkor, sill och ägg bl.a till "förrätt" eller vad man ska kalla det, sedan var det potatis/ris och kyckling, mumsfillibabba!


Åkte och hämtade Yas efter vi ätit klart, runt 19.10, sen glömde yas sina skor, hon kom i foppatofflor... hahahahah. Fick vända om och hämta ett par andra men sedan var vi back on track! Åkte till Ullared och hämtade tre andra tjejjor och sen åkte vi till the paarddey. Början var seg som........... ja. men det blev faktiskt trevligt och roligt i slutet, fast det blev mer att folk satte sig i grupper, det var tråkigt meeeeen så är det ju. Var hemma halv två ungefär, sen var man ganska trött ändåå, haha.


Men nu ska jag ut och soooola :) KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0