Lov, Lov, Lov.

ÅÅH vad lov går snabbt, har knappt hunnit att träffa någon, förutom mina kusiner. Känns så jädra tragiskt faktiskt.... :(
Skulle sovit med sabs, igår till idag men så kunde hon inte, eller hon skulle visst in och träna inför moppeprovet och så fick jag ej va med någon annan igår då. och så ska jag, hoppas jag rida med sabs i morgon för jag kan ej sova med någon idag- i morgon om jag ska rida med henne sen. och på fredag ska jag spela match och i helgen hoppas jag att jag kan åtminstonde träffa yas. HELVETE SÄGER JAG, ÅHÅHÅHÅHÅHÅHHH. kommer inte kunna träffa Ida, inte träffa kusinerna mer, kanske inte dejon och andré heller, jävla lov. okej. puhh, aaaaaaaaandas.

Så idag har jag och brorsan hålt på med veden, så nu ska jag fika och sedan rida så jag åtminstonde gjort det 1 gång denna cp-veckan. Hoppas ni har det bättre än mig NU VILL JAG HA EN BEN&JERRY'S MEN JAG HAR INGEN, LALALALALALALLALALALA. jag dör.


ses.

Gah vad jag älskar Helena Bonham Carter.

Kommentarer
Postat av: ssabinaa

åh förlåt, hopppaas det var okej att förstöra för dig lite!

2011-04-20 @ 18:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0