Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan..

Vilket underbart väder, blommor som syns och vääärme! Sov till lunchen idag, sedan vid halv två kom Sabs, vi bytte snabbt om till ridkläder och drog till stallet. Hämtade Héla och Topar, ryktade, sadlade och tränslade  sedan vare ut och upp i sadeln! Red en ganska lång runda, lägre än väntat... den tog en aning för lång tid, skulle varit tillbaka runt tre men klockan blev halv fyra!.. OHNO.

När Sabs åkte hem så kollade jag på Skönheten och Odjuret, undeeerbar film, lilla Hedda gjorde mig sällskap och min älskade flaska med yoghurt var så klart med mig, keka en go banana också ;) Har vilat, ätit, kollat på flickan som lekte med elden och nu ska jag sova. En låååååång dag väntar i morgon.... men den kommer att bli rolig :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0