Inget fel på fredag, MEN...

.. satan vad gott det är med Fredag! ÅHHH, mina ben är så, så, såååå döda men levande eftersom det värker. Har haft en riktigt grym vecka, dem jag jobbat med är grymt trevliga och roliga, Sport Factory passar mig riktigt bra tycker jag själv. Inte för stort, inte för litet och bra tider, även om jag slutat ca 1h än väntat men det var eftersom det inte fanns mycket mer att göra så fick jag åka hem. Dagen har varit ganska lugn och skön, började med en dusch så det var redit gött faktiskt, lunchade med Sabs, köpte jordgubbar, åt en men glömde dem på praon så jaaaha ;) glömde även min mosad banan i a-fil där.. jädrans vad lyckat att glömma det men jaja, de som jobbar i helgen får äta upp jordgubbarna och så får jag hämta min burk på Måndag istället, haha! Får kanske sommarjobb där i några veckor, men bättre än inget. Fick också en träningströja och träningsbrallor, skitnajs :)

Mormor hämtade mig i Fegen, har ätit och slappat ;) nu kollar jag på The O.C ska keka chips och dricka nåt goooott!

CYA   

BILDBOMMBB :

Kommentarer
Postat av: yasmine

HAHHAHAA, näsbilden!

2011-04-09 @ 17:48:47
URL: http://yasmine.se
Postat av: ssabinaa

så jävla mobbade katter..

2011-04-14 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0