When we collide we come together..

Wellwell, kanske daxx att blogga igen dårå?? Börjar med helgen, låter ju ganska smart ;) Lördagen var helt okkkkk. Gjorde inget, somnade vid tio tror jag efter att ha fått ett utbrott/cajsaattack i ca 1h. Och som pappa kallade det, välfärd, det kanske låter -HAHAHAHAHAHA, vad kul, hahahahahah hon e ju knäpp- men jag lovar, det är inte kul alls. Av trötthet och att vara alldeles för självisk leder till stora utbrott, så grät, skrek och skakade i mammas famn, ni kanske inte fattar men det här är sättet som får mig att må bra. Okej, det lät riktigt sjukt. Men det är mitt sätt att få ut all ilska och smärta, det funkar finnemang förutom att jag säger så elaka och hemska saker, men det glöms efter ett tag.

Sov till halv 11 ungefär, vid kvart över 13 så kom mina grannar och hämtade mig och så åkt vi till kyrkan. Vi genrepade en sista gång och sedan började komma folk till kyrkan, jag var inte nervös eftersom jag bara skulle gå och göra ingenting. Kan också säga att allt blev väldigt bra och lyckat, har även gått mina 20 gånger, jippieee hihi :) Sedan följde jag och brorsan med kusinerna hem, kvällen var rolig, fast marika skulle iväg till andra kompisar men jag och louise hade askul i alla fall ;d Vi fiskade, jag lyckades trassla till linan så vi var tvugna att klippa av den, två drag blev kvar och 1 tafs och så fastnade jag, ofta. OHNO, jag är sämst..  Var uppe till 3, kollade på Mission Impossible 2, åt salaaaat och sedan spelade vi NARNIA på WII :D:D:D:D yeeey.

Idag vaknade vi runt 10, åt våfflor till frukost. Har spelat banjo tooie, tror det heter så i alla fall. Jag och marika mot våra småbröder (hennes trillingbror, fast hon är äldre än han, haha). Sedan åt vi och sedan spelade vi lite brännboll och efter det stack vi och metade fast vi fick ingen fisk denna gången heller. När vi kom tillbaka packade vi ihop, städade lite eftersom mamma kom ca 5 min efter vi var klara med allt.

Så när jag kom hem har jag suttit vid datan, kollat på NCIS och fikat. Nu ska jag sova för i morgon ska jag till tandläkaren!

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0