HEEEEEELLO

Hemskt fint väder, inget att klaga på! ;)

Drar föregående dagar och så kommer ett annat inlägg om dagen, såå here we go!

Torsdag: Älskade Sabs födelsedag! 15 år, *snyft* tänk att hon blivit så stor, 15 år, min lilla flicka! hihi. Gav henne en burk med bara godisssssss, mumma :) Och så har jag skrivit några fina brev som hon sen fick också, fast 2 är i godisburken så hon måste keka upp allt tills hon får det sista!... haha.

Var sedan i skolan, jag och Yas hade tänkt att stå i the café men där stog 2 nior sååååå... jaha. Dagen var bra, vi sjöng för Sabs på Spanskan. På Idrotten hade vi brännboll så jag och Yas var med fastän vi ej hade några Idrottkläder med oss, det var askul och "mitt" lag vann, yeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Följde med Sabs hem, vi fikade, sjöng och hade trevligt! Sedan åt jag lite innan jag åkte vidare till fotbollsträningen! Det var awesome kan jag säga, skitroligt! Fast våra tränare kunde ej så en från A-laget hoppade in och tränade oss idag, myyycket lyckat! :)

Fredag:
Skolan var mysig, kollade på Bröllopet mellan Prince William and Kate, hihiih så gulligt. Älskar bröllop, det är så hahahah sött.


Ahja, var nere med "hela" halvklassen och keka glass fast jag och amanda köpte pommes också eftersom vi dooooog av hunger redan på den grymma musiklektionen! Haha, Alexander C och Hugo är roligt roliga, haha :)

Skulle kanske åkt ner till Ätran, kollat på A-lagsmatchen och sedan sovit hos Sabs men efter min tupplur som varade mellan halv fyra till ca kvart över fem så ringde jag till Ssabs och sa att jag var dödstrött, eftersom jag var det också!! På kvällen kollade vipå NCIS och jag fortsatte att kolla på Confessions of an Ugly Stepsister! Sedan gick jag och lade mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0