Friday å trött

Börjar med gårdagens eftermiddag, kan säga att jag hade det SUPERB! Red tyvärr inte för Héla hade blivit sjuk, men vi myste istället :) Spelat kort, varit hos kossorna och gått i bäcken, mycket trevligt och på det så har vi snackat om massa roliga saker! Hon åkte hem runt fyra- fem tiden så jag slappade lite, kollade på Red Riding Hood och sen åt vi grillat, mumsfillibabba :D Eva-Lotta kom och pratade, hahahha, det var superkul. Trrodde jag skulle dö av skratt ibland!

Sen på kvällen kollade vi på NCIS och sedan gick jag å la mig, eller chatta lite först men sen somnade jag! Speladeju match idag, mot Böljan i Falkenberg, vi förlorade men första halvlek gick bra då ledde de med 1-0 men sen i andra halvlek gick det inte så bra :( Jag är i jättedålig form och är riktigt otränad och sen så är jag förkyld så jag var inte i toppform, men ärligt talat så är Böljan inte ett dåligt lag/förbund eller vad man ska kalla det. Men det gick som det gick men vi hade i alla fall fint och varmt väder, runt 20 °c och sol! :)
Hade mycket trevligt i bilen hem med Frida, Sandra, Sara och Rickard, köpte godis på vägen hem och det var mycket skratt i bilen ;)

Nu har jag ätit lite och senare så ska jag iväg till kyrkan, jodå, det ska bli mysigt! :) Men nu så kan jag inte skriva mer, måste göra ett hederligt toalettbesök innan vi åker!

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0