Fredag-Lördag-Söndag

Okkkeey. Får väl börja med Fredagen då!

Sabs följde med mig hem, vi red på Topar och Héla och det gick riktigt bra faktiskt, det var kuuuuuuuuuul, så jäkla kul att rida med nån istället för att rida helt själv :’) Saknat det fett mycket. Åt nudels med wok, mormor var också hemma hos oss och det var mysit, dushade sen. Fixade lite godis, gick upp och satte oss i den bäddade soffan i mitt rum och spelade kort! Gjorde det till klockan 24 eller nåt, jag var astrött, keligt keligt :’( så somnade innan 24 antagligen, haha. Vi pratade och sådan ”som tjejer” gör.

Vaknade av att Ester kom in i rummet och började leka med något på golvet, GR8 start  på dan -.- Klockan var då halv nio, fett kuul, somnade nog om lite, snackade om hur jobbigt det var och så.. Gick ner för fruktost vid nio och sedan spelade vi kort i ca 1h 30min, jädra kul :D Sedan vid 11 snåret åkte Sabs hem så då gick jag upp för att kolla på filmen GOAL. Har aldrig sett den men har alltid velat, älskar fotbollsfilmer, eller har bara sett 2 andra och det är Skruva den som Beckham och She’s the man (fast det är ju inte bara fotboll...)!



Plattade håret, slängde på mig lite smink och sedan var det dax för att åka till konfan :) Det var superkul, började kl 15 sen sjöng vi i en timme sedan fikade vi i kanske 45 min och efter det pratade vi om döden och pusslade ihop trosbekännelsen och bara lyssnade! Sedan blev kl 18 och då åt vi! Vi snackade om massa roliga saker och efter maten var det ”fri lek”. Jag som gick på övertrötthet var verkligen hyper och hade alltså skitkul, sprang runt med en gurka och annanas (som var maracas)  och så sjöng jag ”jag gillar gurka och annanas, jag gillar gurka och annanas” och sedan sjöng jag jäääättefint och friade till Elin med en fönsterblomma. Jag och Issa gjorde en offerdans för Amanda så jag gick på stolarna, runt, runt! Haha. Sinnessjukt.

Många åkte hem kl18 men när det var ca 1h 30 min kvar så var det jag, Melina, Issa, Elin, Jonatan, Rasmus, Jacob och Kell som var kvar (sorrey om jag missar nån), det var riktigt roligt! ;) Var hemma vid kvart över tolv, borstade tänderna osv.

Så idag var jag riktigt sleten, legat och degat i sängen till klockan fyra då jag klädde på mig! Har kollat på Push, en riktigt bra film (enligt mig) och Spread, jäkla wierd. Fast Ashton Kutcher är ju inte ful men den var cp för det handlade om n som hade sex för affärer och så slutade den cp så spolade igenom i stort sett allt för ja, det var komplicerat. :s
Sedan tio i fem så åkte jag och amma till fegen där det var gudstjänst, det var helt okej! Den varade i en timme så när vi kom hem så satt mamma in pizzan i ugnen, den blev klar typ kvart i sju så efter det kollade vi på ett inspelat NCIS avsnitt! Mysit värre, så nu ska jag kolla upp busstabellen och sedan ska jag nog sova :)




/Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0