CHACHA

HEY!

Kvällen har varit soft, legat hemma, kollat lite på Bandslam som jag jag fortsätta med snart! Antingen så är det en Ko eller så skjuter de raketer, men jag man det på Valborg? Ingen aning faktiskt... men jaja. hehe...

Just det:

nej Ida, du är inte ute och cyklar! Menar bara att om han ej föddes så skulle jag ej va så galen! Alltså, "ärvde" (smittade han mig) jag galenheten av han! ;)



I morgon ska jag spela match, DFK Hasko möter vi på hemmaplan, så hoppas det går bra! haha. Hoppas också att få börja på the bench men antagligen inte eftersom de satte mig på starten i första seriematchen, jäklar vad dåligt det gick för mig i alla fall.......... menmeeeeeeeeeeeen! Nu ska jag ladda upp, CYA

Mysoutfit & helgalen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0