Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie

Det började med att man åkte buss till ullared, sedan bussen in till Falkenberg. Gick av vid busstationen och gick in på ungdomsmottagningen!

Sedan var man där inne i typ en timme, vi snackade och lärde oss inget nytt. såååå det var keligt.. MEN vi hade 20 min kvar innan bussen kom så vi gick till ICA och jag köpte en Ben&Jerry's, åååhh gud vad gott.
Med effektiva ida, en evelina + amanda och jag så åt vi upp Ben&Jerry's Chocolate Fudge på hmm, typ 17 min? GAALET GOTT. Sedan i skolan var det SO, bara vi tjejjer och sedan så var det mat och då hade alla killar kommit tillbaka :)

Sedan var det en slapp Svenska lektion, haha. Jacob och MartinJ, måste nog vara några av världens mest, jaa, knäppaste, galnaste men roligaste människorna i sverige. Förutom Dejjan, han har oslagbar humor!.. ;)

Kom hem , jaha, vad gjorde jag? Tror jag försökte städa och sedan drog till stallet med mamma för att fixxa lite där :)

Bild från

Terry Richardson's Diary



Älskar bilden oerhört mycket! Så jävla vacker.. :)


Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Tack! Vad snällt av dig! Hoppas du fortsätter följa min livs resa? :)



Blev alldeles rörd av din fina kommentar! :)

2010-12-01 @ 22:43:34
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0