Lör, Sön, Idag

Ja, vad gjorde jag? minns inte riktigt faktiskt..... jag tror jag slappade båda dagarna, peppakaksbak i söndags, fett mysigt. Hade skitkul med brorsan, nåt som man inte haft på länge ;)HHAAHA.

Idag har man då varit i skolan, dagen började bra med ett litet ryck i bussen och sedan ett dampanfall i början av ida kära nilssons dag, antagligen det västa som skulle kunna hända, men hon var visst typ helt okejglad, ovanligt men sant! Haha.

Click on the Pic
Linnéas och Cecilias stackars tummar..!


Började med lite snack, sedan läsning :)
Sedan var det spanska, heeelt okej idag. Tiden gick i slowmotion.. -.- men hade ganska kuul.
Sedan hade jag träslöjd, jaaa varför inte? HAHA, men nej. Hade grymt kul med Linnéa Bengtsson, sssjukt...
Engelska efter maten, det var helt okej. Slappt men kul!
No i halvklass (som eng), ska bygga våra drömlägenheter, fett kul (när man fattar nåt!)
Sen engslska och då slog det mig hur enormt mycket jag saknar YASMINEKORV.! Shiit vad keligt, trodde jag skulle lipa, mer sorgligt än at all musik försvinner (som idas hade gjort), hela världen rasar ju. :'(
När man kom hem hände det inget speciellt. Sov, åt, sov, åt stack till stallet med mammi och så :) Pluggade engelska, bloggar här och nu och sedan blirre väl lite jaa, sovaaaaaaaaaa :D LOVE . Bilder kommer sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0