Klassmiddagen

Hej, får väl först ta och berätta om fredagen.
Skolan var heelt okej, ganska dryg och j*vligt långsam men det gick finnt ändå!
Tog bussen in till Älvsered direkt, halva klassen var typ med ;) Sedan så gick vi till bygdegården och hjälpte klassföräldrarna lite. Jag hjälpte till med dukningen och lite med maten, allt som kunde göra så att tiden gick fortare! Haha, bytade kläder 2 gånger, venne fasen vad man skulle ha på sig ju! Haha. :S

Fixxade sig lite och så. Samtidigt kom folk från klassen medans tiden flöt på. Efter en stund så skulle Amanda hem och byta kläder men innan det så hjälpte vi Alexander, Martin och Elias med bingot som de hade glömt i skolan och tydligen var det annas (våran mentors fel) haha. jaja, det giick fint :) Sedan gick vi till Amanda, fick se hennes rum och lite så. Hittade typ 5 awesome tavlor inne på hennes rum! hon borde bli konstnär den tjejen, riktigt skön äre hon såklart också! :D

Sedan så kom vi tillbaka till bygdegården, jag och jacob fixxade lite med musikquizet som vi inte gjort och det var det.. haha, pallar inte berätta om det men i alla fall. Sedan kom det folk runt kvart i sju! Vet inte riktigt när vi började men inte fören halv åtta tror jag :O Såå, men kvällen blev riktigt lyckad, det var kul och trevligt :D tiden gick ganska fort men det var kul :) Bonde söker fru, knäppt musikquiz, Evelina och Dejon presenterade, Lovve var där och sjöng, DEJON HADE SKJORTA OCH SLIPS :O :D cooolt! Och Oscar hade jeans och en CARDIGAN, snacka om gaalet..haha, finnt detdära! :D

Kom hem runt kvart i tolv, det var väl slut kvart över tio kanske ;) när man kom hem väntade........




EN NY MOBIL. wonderful. HTC Wildfire PureWhite :D min pojkvän (L) Men får berätta en annan dag om den och vaad jag gjort idag  och igår ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0