Hhello spackel on my fingers.

Heeej. Har duschat och städat, riktigt gött med att bli ren och komma till ett rent rum! :)
Efter maten satte jag spackel på min knogar, haha lyyckat! Fick som tur bort allt efter det torkat lite..

tagit fram lite stuff till imorgon, skit också, venne vad man ska ha på sig! haha, klädproblem tänk om det inte fanns! ;)
Så jaaa, snart börjar vampire diaries så jag antar att jag tittar på det också! Men ska plugga lite så kan inte skriva mycket meer.
Imorgon är det CANDYDAY, och klassmiddag, fyfan.. haha allt kommer att bli bra, andas(, AND ASSSSSSSSSSS!)
På lördag köper jag nog en ny MOBIL GR8 och på söndag ska jag till kyrkan och kanske rida, who knows?


SpackelSpackel..

Kommentarer
Postat av: Yasmine

JAG VILL KOMMA HEMJAG VILL KOMMA HEMJAG VILL KOMMA HEMJAG VILL KOMMA HEMJAG VILL KOMMA HEMJAG VILL KOMMA HEMJAG VILL KOMMA HEMJAG VILL KOMMA HEMJAG VILL KOMMA HEMJAG VILL KOMMA HEM SAKNAR DIG SAKNAR DIGSAKNAR DIGSAKNAR DIGSAKNAR DIGSAKNAR DIGSAKNAR DIGSAKNAR DIGSAKNAR DIGSAKNAR DIGSAKNAR DIGSAKNAR DIGSAKNAR DIGSAKNAR DIG

2010-11-27 @ 20:34:41
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0