noll blogglust.

Tis- var barnvakt mellan nio och två :) det var superduperroligt :D fast det tar en del på krafterna kan jag säga, haha ;) När jag kom hem, ja då vilade jag bara :) skulle sovit med dejjan men insåg att jag skulle dö efter att ha vaktat dem!

Ons- sov till lunch, sedan vid fyra var jag barnvakt igen, fast bara till sju tror jag klockan blev! :) Deras storebror kom visst hem tidigt så,.. jaja, var slut efter gårdagen så ärligt talat var det skönt att komma hem :P Pratade med sabs, vi ska fira nyår här hemma hos mig, myysiitt :):):) Sov skit dåligt i natt, venne varför men bajs på detdär...

Idag- gick upp ca kvart i sex och gick ner till mamma och pappa, skulle visa mamma några recept så jag visste om vi hade allt hemma :) Gick sedan upp och lade mig, gick upp klockan halv tolv tror jag. Skulle göra italiensk pastalåda. yumiie :D fast har ätit enormt dåligt den sista tiden, klarar knappt äta något, har ont i magen och ont i huvudet. mina matvanor har blivit sämre eftersom jag sover asmycket.
så när pappa kom innanför dörren svartnade allt för mig, svimmade inte för det kom tillbaka lika snabbt. någon av er läsare har nog varit med om det också! jag har aldrig det i alla fall, så damn vad scary det var. ramlade ihop på golvet och såg allt bara snurra, mådde pyyton. trodde jag skulle spy, stoppa i mig en ipren snabbt som attan och nästan lade mig över toaletten....... pappi sa att jag var asblek och så kallsvettades jag, inte kul :( Hoppas aldrigt det händer mer, men ska gå och lägga mig nu så jag får i mig lite frukost imorgon :D
Pastalådan var toppen förresten, fast pappa gjorde hälften medan jag låg utanför toaletten och "guidade" honom med vad han skulle göra, haha..... :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jodå, jag vet hur det är.. :S <3

2010-12-31 @ 16:16:59
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0