Yasmine

Hej, dagen har varit awesome, likaså igår som jag berättade i ett inlägg! :)
Förresten, en sak i skolan var kul i fredags, hahah de glömde sjunga för mig. Såå jävla gött! För det är sjukt cpe när alla sjunger, för ja vart ska man kolla? Man kan inte precis blunda....

Ja, i alla fall. Blev väckt av Hedda som skrek, släppte in henne i rummet och så sov vi i typ en timma, sedan väckte mamma mig, kvart i elva eller nåt.
Fajsbokade lite sedan var det lunch. Imorgon kanske tapetseraren kommer och kollar på mitt rum, och har jag tur så börjar han annars blirre på Tisdag!
Tog en lång dusch efter maten, klädde på mog och fixade mig lite och så sen drog jag till Yasmine. Vi snackade, skrattade, tog lite kort i slutet också. Pratade nog om nästan allt från tårna upp till våra bigBrains! Underbart, hon är nr2 awesome, efter  mig haha ;)

Vid seeeex kom mammi och hämtade mig, hämtade bror på fotaballstraining och drog hem och åt. Har tills nu dragit av tapeter och kopierat ut lite kort! Ska snart gå och lägga mig för jag håller på att dö! Blev ingen träning idag, 1.Hade lovat yasmine. (faktiskt innan träningarna dratt igång)
2. Jag skulle inte fått, för jag blir för trött så jag skulle börjat lipa. ---...---

Men nu ska jag fika, dra på mig den nya pyjamasen jag fick av saaabs (loveIt a lot!)
Nån bild:

maritrixx&jag


Coola kusinbarnet Ted!



Outfit yesteday!


new pants/leggins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0