Tjenare

Idag har skolan varit soft, pallar inte berätta faktiskt. Men inget speciellt hände. Mycket betygsnack denna veckan, fan vad nöjd jag är! VG på det mesta annars ett starkt G, asballt! haha, nej men är faktiskt stolt, trodde ALDRIG att jag skulle få SÅ BRA BETYD :O:O:O

Efter skolan, har jag skypat med yassii & andré, helhäftigt! :O haha, nä men det var treevligt. Ätit middag, varit på gudstjänst och mockat! ;) Typ de, och packat såklart till imorgon och städat lite :)

Men nu ska jag sova! Måste vara pigg till imorgon, haha. Imorgon blir det verkligen tjejstil på mig, alltså outfit osv! haha, men ändå, palla sminka sig?

SMINKAD


INTE JÄTTESMINKAD


INTE SMINKAD ALLS, FAST SÅLIG BILDKVALITE


Okej, när jag är "Sminkisminkad"-
Bas = Foundation + Concealer+ Puder
Kinder = Lätt pudrat på kindbenen och en linje under.
Ögon = Puder på ögonlock(& enda upp till ögonbrynen) och på fransarna. Sedan lätt på med kajal på ögonlocket, smetar ut det och sedan en tjockare linje från mitten av ögonlocket och utåt (får ögonen att se större ut). Marscara på både övre och undre fransarna. Fyller i ögonbrynen pyttelite med kajalen.
Läppar = Vaselin/Lipsyl etc.

fatta, fett jobbigt! gggggggggggggah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0