THE ROOM IS FINISH.

Heeej, hoppas ni haft en lika bra dag som jag!

Drog till skolan som vanligt och upptäckte att det var KRAMSNÖ, do you get it? KRAAAAAAAMSNÖÖÖ :love:
wonderful! :D
Kom till skolan, hade NO, Anita, Yasses mamma var med i skolan och berättade lite om diabetes, vad det betydde att ha diabetes. Då tog jag även ett sådantdära blodprov, vad man hade för blodvärde? eller ja, något sådant ;) Det var spännande, haha :) Men ändå, stackar yassi som behöver ta det varje dag minst 5 gånger..
Sedan idrott, awesome säger jag! Hade badminton och pingis! Så jag och sabs spelade badminton heela tiden :D GRYMT KUL.
Matte efter det, helt okej. gick inte speciellt bra. men i alla fall..
SO efter det, shit vad hanna (prao) blev lack. Bianc bad mig at flytta mig för jag satt ivägen, skulles se på film. Och så frågade jag bara henne vilket håll jag skulle flytta åt! Och hanna bara - CAJSA, ÄR DU INTE TYST SÅ FLYTTAR JAG PÅ DIG.
Jag- MEN JAG SITTER JU IVÄGEN FÖR BIANCA SÅ JAG VILLE BARA VETA VILKET HÅLL JAG SKULLE FLYTTA ÅT.
Hanna- MEN FLYTTA PÅ DIG DÅ.

men bara, wtf? hur fan skulle jag veta vilket håll?? damp -.-' jaojao.
Sen var det maT! Gick ner med evelina och köpte saker till fredag! :)
Kom tillbaka och det var svenska, skrev på novellen. Helt tomt i huvudet, själv tycker jag det ser ut som en mask. aasåå novellen! ni vet, små, slemmiga, långa, korta, med 2 kön och huven. helt enkelt, FEL. FETT FEL.
Novellen=Helt fel

Sen var det slut. Gick till mammas jobb. Var tvungen att vänta! Så jag mulade lillebror, hahah fy vad det var kul. när han sedan skulle ställa sig upp puttade jag ner honom igen. HAHA, mobbning, allvarligt mobbning! ...

Har sedan varit hemma, fikat, löst lite korsord, gjort de 3 sidorna i matten. Och ja, sk flyttat in i rummet igen. Fett soft!

Biler:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0