Tandläkarnn & Falkenberg.

Innan jag gick ut från cafeterian, exakt klockan 12.37, när jag reste mig upp från golvet 12.36 och satte på mig jackan medans yassilille ställde sig upp. Vi hade tittat på jacob och fidde när de spelade pingis. Men nu vare dax att laga tanställingen, jag missade en lektion som jag faktiskt tror att jag skulle behövt men jag hade det bättre med pappi än att ha svenska.
Vi åkte in till falkenberg och medans han lagade sina glasses så drog jag in på JC, fick köpt 2 linnen, ett svart och ett vitt (boxarlinnen). Kanske inte borde ta upp detdära med vikt, men ärligt talat så hoppas jag att jag kan använda S snart, för jag känner mig så liten och ynklig i XS, jag blir bara äcklad av mig själv. jag måste vara sjuk i huvudet eller nåt, men usch fan. Sedan var vi på InterSport och där fick jag äntligen köpt skor! asballt.  :D Och idag har jag även köpt en julklapp till brushan, till sabs och mamma! :) GR8.

Så, när jag kom hem lade jag mig direkt och sov med jacka och allt, eller inte med skorna men jajaj. Men om ca 25 min ska vi åka till fegen där det är en teater som heter Julstrul med Solteatern, ska bli mysig men först måste jag packa upp väskan! hejdå sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0