snabbt inläggg.

hejhej. idag har jag varit i stan. var först hos tandläkaren sen har jag köpt 1Bh & 1 SportBh inne på Lindex. 1Cardigan & 1tröja på JC! :)

Sedan har jag träffat några barndomsvänner :D jättemysigt! Men fick åka hem vid kvart i sex, eller mot "hem". För skulle varabarnvakt kvart i 7! Så kom hem halv nio typ :)

Imorgon ska jag vara barnvakt mellan 9-14 sedan ska jag fixa i stallet, och på onsdag ska jag vara barnvakt från klockan 17 till antingen Alexia eller hennes bror kommit hem! FULLT ÖS, haha kommer vara så gott som död efter det men det är gryymt kul! :D

Men nu ska jag sova, ska upp kvart i 8! ;)

Haha, gulligt. fick en sådan i julklapp! :)


måste skaffa, asballt. har alltid velat ha en sån! :D



Har nu kommit på vad jag ska köpa för mina pengar. Eftersom jag nyss skaffat mobil är det ingen idé att samla till en Iphone4 eller köpa en Blackberry (dock har många en nu..), venne om jag ska skaffa en Ipad... Men lutar mest mot ett par WESC -hörlurar och RayBans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0