Skolan och ett grupprum.

Sitter och softar tungt i ett grupprum med Evelina, Amanda & Bianca. Datanördar och bara tar det lugnt!
Om ca 20 min börjar NOn. Ska ha den i helklass idag, har den annars i halvklass (NO & Eng). Sedan ska vi ha tvärgrupper och visa våra hemuppgifter vi gjorde för ca 2 veckor sedan!

Idag händer det inte så mycket. Morgonen var enormt stressig. Helt insane! Fick så brottom och håret var damp för jag hade sovit med flätor och ena sidan såg helt cpe ut. Så det slutade med att man bara la alla saker jag inte hann ta ut till köket (utanför mitt rum), de la jag under täcket! haha, fy vad pinsamt om tapetserarna ser det! ;o
Parfym, kläder, hårspray, necessär.. jaa sådant grejjs! haha.

Men nu ska jag fortsätta lyssna på skivan jag fick i födelsedagspresent, HELLSONGS Hymns in the key of 666. Ganska lugna låtar men det är gytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0