Pappii

Hej, idag är det ju lucia, sååå LUCIA PÅ ER ALLIHOPA! :D
Idag, ja... hm har firat pappa som fyllde år! :D Tårta och grejs :) Skolan, ja vad ska man säga? den var helt okej, ganska rolig. Var en koldolme idag, haha. Alltid kul med nåt nytt! ;)

Sedan kom man hem runt kvart i fyra, fikade... och tittade på den nya garderoben som nyss kommt upp i hallen! Och så mitt i när jag duschar så kommer julia och hennes bror och mamma... hahahhaha. Så jag och julia har snackat och skrattat och ja haft det kul helt enkelt!

Har nu sädat iordning lite och pysslat och packat inför imorgon! :) Men nu ska jag sova, det blir en lång dag imorgon!
Skola-Falkenberg-Shoppa skor + nåt linne och julklappar- laga tandställningen. GAH, jag skulle ridit, helvete.


GODNATT



Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -16,9 KG

Tack så mkt :D kram

2010-12-14 @ 22:35:17
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback